صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

انواع پیچ های ساختمانی و سازهای فلزی

انواع پیچ های ساختمانی و سازهای فلزیReviewed by پیچ ومهره گروه صنعتی غفاری on Dec 12Rating: 3.0انواع پیچ های ساختمانی و سازهای فلزیانواع پیچ های ساختمانی و سازهای فلزی

انواع پیچ های ساختمانی و سازهای فلزی
گریدهای مختلف
پیچ های ساختمانی و سازهای فلزی بر اساس طبقه بندی استانداردها به پیچهای فولاد ساده کربنی و فولادی های کم آلیاژ اطلاق می شود که با توجه به کاربرد آنها در سازه¬های مختلف فولادی به منظور اتصال در سازه فولادی بطور خاص با استانداردهای مشابه با Heavy Hex Bolt استانداردهای ASTM A325 و ASTM A490 قابل تولید و استفاده اند. ابعاد این پیچها مطابق با استانداردهای ابعادی ANSI B18.2.3.7M و یا در صورت اینچی بودن سایزها با ANSI B.2.1 قابل تولید و تأمین می¬باشند. اما قابل ذکر است پیچ های ساختمانی و سارهای فلزی با پیچهای DIN 6914 و همچنین پیچ های ASTM A449 بجای A325 و A354 گرید BD بجای A490 قابل جایگزینی هستند.
کاربرد
بیشترین کاربرد پیچ های ساختمانی و سازهای فلزی مختص اسکلت های فلزی سنگین که بار اصطکاکی که در محل اتصال بار برشی و کششی تمامابر روی پیچ اعمال می شود کاربرد دارند. بیشتر از گریدهای بالاتر (A490) در طبقات پایین و همچنین در طبقات فوقانی از گریدهای پایین تر استحکامی (A325) استفاده میشود.
قابلیت تولید و تأمین
کلیه سایزهای پر مصرف پیچ های ساختمانی و سازهای فلزی با توجه به نیاز روز کشور در صنایع مختلف از سایز M10 تا M36 توسط پیچ ومهره گروه صنعتی غفاریصنعت قابل تولید و تأمین می باشند. همچنین این شرکت قادر است مارک یا علائم مشخصه مورد نیاز خریدار یا پروژه ها را روی پیچ های ساختمانی و سازهای فلزی حک نماید.

اقلام موجود
سایزهای پیچ های ساختمانی و سازهای فلزی M12 ‌تا M36 و همچنین سایزهای اینچی معادل از ۱/۲ تا ½۱ اینچ
گریدهای ۸٫۸ و ۱۰٫۹ و ۱۲٫۹
طول از ۱۰ میلیمتر تا ۴۰۰ میلیمتر بطور روتین بیشر قابل استفاده اند.قطر۱۰۰میلیمتر به طوت۳مترقابل تولید میباشد.
پوشش: بدون پوشش، پوشش داکرومات و گالوانیزه گرم و سرد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *