پیچ دوسر رزوه DIN 2510

پیچ دوسر رزوه DIN 2510

پیچ دوسر رزوه DIN 940

پیچ دوسر رزوه DIN 940

پیچ دوسررزوه DIN 949

پیچ دوسررزوه DIN 949

پیچ دوسر رزوه DIN 976

پیچ دوسر رزوه DIN 976

پیچ دوسر رزوه DIN 835

پیچ دوسر رزوه DIN 835

پیچ دوسردنده DIN 938

پیچ دوسردنده DIN 938

پیچ دوسر رزوه DIN 939

پیچ دوسر رزوه DIN 939

[contact-form-7 id=”4″ title=”فرم تماس ۱″]

پیچ دو سر دنده ( استاد بولت ) چیست؟

پیچ های دو سر دنده ( استاد بولت ):::.توضیحات درباره محصول.::

سه نوع شکل متفاوت از پیچ های دو سر دنده ( استاد بولت ) که بطور وسیعی مورد استفاده قرار میگیرند وجود دارد.  معمول ترین نوع این پیچ ها ، پیچ دو سر دنده پیوسته (Continuous thread Stud) میباشند ،که خود بر دو دسته تقسیم میشوند :  پیچ های استاد بولت نوع ۱ از دو انتها خود  اندازه گیری شده و دندانه های آن از نوع   UNRC-2A   میباشند. پیچ استاد بولت پیوسته نوع ۲ از ابتدای دندانه یک طرف سر تا ابتدای دندانه سر دیگر پیچ  اندازا گیری شده و نوک آنها نیز تخت و پخ زده شده است. پیچ های استاد بولت پیوسته نوع ۲ با توجه به استاندارد   ANSI B16.5    تولید شده اند و دندانه های آنها نیز در حالیکه ابعاد آنها از یک اینچ کمتر باشد ازنوع UNRC-2A و در صورتیکه بیشتر از یک اینچ باشد از نوع   ۸UNR-2A خواهد بود ( این حالت در کارهای با دماها / فشارهای بالا رخ میدهد).

پیچ های دو سر دنده ( استاد بولت ) با انتهای قلاویز کاری شده(Tap-end stud)دارای رزوه های متفاوتی در هر یک از دو سر خود میباشند و قسمت بدون رزوه این پیچ ها در وسط اینها قرار دارد. قسمت رزوه دار کوتاهتر  این پیچها دارای رزوه ها از دسته  NC5  با انطباق تداخلی و یا از نوع رزوه هایی از دسته  UNRC-3A میباشد.    سر پیچ های دو سر دنده ( استاد بولت ) پخ زده شده بوده و بگونه ای طراحی شده که بتواند به داخل یک سوراخ رزوه کاری شده رزوه شوند    انتهای دیگر این پیچها ( دارای رزوه بیشتر ) دارای رزوه هایی از نوعUNRC-2A بوده و سر آنها نیز پخ زده شده و یا گرد شده میباشدو در این قسمت مهره ها را بکار میبرند. طول اسمی این پیچ ها به طول کلی آنها اطلاق میشود.پیچ های دو سر دنده ( استاد بولت ) با انتهای قلاویز کاری شده نوع ۱ دارای قسمت رزوه کاری نشده میباشد.  پیچهای دو سردنده با انتهای قلاویزکاری شده نوع۲ ممکن است دارای قسمت های رزوه کاری نشده باشند(رزوه ها از نوع نورد شده ) و یا اینکه کاملا  بدنه  انها رزوه کاری شده باشد  (رزوه ها از نوع  برشی ).بدنه این پیچها دارای مینیمم قطر گام ا ز دسته ۲A بوده و  یا دارای ماکزیمم قطر پایه رزوه ای که مهره خور میباشد ، خواهد بود.

پیچ های دو سر دنده ( استاد بولت ) با انتهای قلاویز کاری شده نوع ۳ دارای تلرانس بدنه ای برابر قطربزرگ رزوه ها از دسته۲A  میباشند و پیچ های دو سردنده با انتهای قلاویز کاری شده نوع ۴ دارای بدنه ای  فرز کاری شده با تلرانس بخصوص که مشتری سفارش می دهد میباشند.

پیچ های دو سر دنده ( استاد بولت ) دوبلDouble-end stud:این پیچ ها به گونه ای طراحی شده اند که بتوان در هر دو سر آنها مهره ها را بکار بست . بدنه در این

پیچ ها دو قسمت با طول مساوی را که دارای رزوه هایی از دسته ۲A  میباشند را از هم جدا کرد . نوک این پیچ ها پخ زده شده و یا گرد شده میباشند. طول این پیچ ها به طولکلی آنها اطلاق میشود.