پیچ نوک مته ای

فروش پیچ و مهره

پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره
پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتیپیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی.پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی.پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی.پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی.پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی.پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی.پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتیپیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی.پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی

بورس انواع پیچ های آلن

پیچ استنلس استیل

پیچ استنلس استیل

 

استنلس استیل چیست؟پیچ های استنلس استیل پیچ هایی هستند که میزان کربن استیل بالایی دارند و همان پیچ های استیل هستند, پیچ و مهره های استنلس استیل دارای کاربرد های فراوانی هستند که در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند.
پیچ و مهره های استنلس استیل در گرید های مختلفی از قبیل استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ و همچنین استیل A2 وA4 تولید می شوند که هر کدام کاربرد های خاص و فراوانی در صنعت دارند.
پیچ و مهره های استنلس استیل در انواع پیچ های شش گوش آچاری نیم دنده و همچنین تمام دنده و انواع مهره های شش گوش و مهره های چهار گوش و همچنین مهره های واشردار و مهره های کاسه نمدی و انواع واشر آلات فنری و تخت و واشر بشقابی و واشر ستاره ای تولید می شود.
علاوه بر اقلام ذکر شده در بالا جنس استنلس استیل در انواع پیچ های متری و همچنین خار های چهار پهلو تولید می شود که نسبت به نوع آهنی آن کم مصرف تر هستند ولی دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و به همین دلیل در کاربرد های خاص و مهم استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت هر یک از محصولات پیچ و مهره ای که در نوع آهنی و خشکه تولید می شود در نوع استنلس استیل آن هم وجود دارد و در صنایع مختلفی استفاده می شود.
پیچ و مهره های استنلس استیل به دلیل ویژگی های خاصی که دارند در صنایعی استفاده می شوند که در معرض آب و یا رطوبت باشند,و این پیچ ها از پوسیدگی و زنگ زدگی پیچ و مهره ها در هر شرایطی جلوگیری می کند.
گروه صنعتی پیچ و مهره کیمیا صنعت_شماره تماس:۰۲۱۵۵۳۷۷۰۹۲_۰۹۱۲۱۸۹۶۹۶۱

پیچ متری استیل

پیچ متری استیل

پیچ های متری پیچ هایی هستند که فاقد گل می باشند و به صورت تمام رزوه و تمام دنده می باشند و تولید این پیچ ها به صورت یک متری می باشد اما در مواردی هم که طبق سفارش مشتری باشد در سایز های دو متری و سه متری هم تولید می شود .
پیچ های متری استیل در دو نوع استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ تولید می شوند و غیر از این ها در مدل های آهنی و خشکه هم تولید می شود که مدل آهنی پیچ های متری پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین نوع پیچ های متری می باشد.
پیچ های متری به صورت دنده میلیمتر و دنده کبریتی و دنده ذوزنقه ای تولید می شود که هر کدام کاربرد های خاص و فراوانی دارند ولی در نوع پیچ های متری استیل معمولا از دنده های میلیمتر استفاده می شود و این نوع دنده تولید می شود.
نام دیگر پیچ های متری,پیچ های میل ترانس می باشد که در بعضی از صنایع این پیچ ها را به این نام می شناسند.
نحوه ی تولید پیچ های متری استیل با نوع آهنی و خشکه ی آن تفاوت چندانی ندارد و بدین گونه می باشد که ابتدا مفتول میلگرد استیل را کشش کرده و در سایز های مورد نظر به وجود می آورند و سپس در دستگاه های دنده کاری شده و در آخر برش خورده و مورد استفاده مشتری قرار می گیرد.
پیچ های متری استیل را علاوه بر یک و دو و سه متری به صورت خرد هم استفاده می کنند و برش داده و استفاده می کنند.
پیچ های متری استیل را در صنایع مختلفی از قبیل ساختمان سازی و نفت و گاز و … استفاده می کنند.
گروه صنعتی پیچ و مهره ythvd_شماره تماس:۰۲۱۵۵۳۷۷۰۹۳_۰۹۱۲۱۸۹۶۹۶۱

پیچ ورشویی و آلمینیومی

پیچ ورشویی

پیچ ورشویی

تولید وپخش بصورت عمده وخرده زیرقیمت بازار
پیچ ورشویی چیست؟پیچ های ورشویی پیچ هایی هستند که دارای یک گل دو سو به همراه یک استوانه ی مارپیچ می باشند ,پیچ های ورشویی این گونه از اسمشان پیداست که به صورت ورشویی دنده می شوند یعنی به صورت استوانه ای دنده می شوند.
پیچ های ورشویی مراحل تولید سخت و پیچیده ای ندارند و شاید حتی تولید آن ها از پیچ های آچاری معمولی هم آسان تر باشد,نحوه ی تولید پیچ های ورشویی به این گونه می باشد که ابتدا مفتول پیچ و مهره ای مخصوص را کشش کرده و آماده ی قالب گیری می کنیم و سپس پس از قالب گیری طول استوانه ای آن رزوه می شود که این رزوه به صورت ورشویی می باشد و در مرحله ی آخر گل پیچ ساخته می شود که این گل می تواند به صورت دو سو و یا چهار سو باشد که بیشتر به عنوان دو سو استفاده می شود.
پیچ های ورشویی را از جنس آهن تولید می کنند.
معمولا پیچ های ورشویی را همراه به پیچ های آلمینیومی تولید می کنند که پیچ های آلمینیومی هم نحوه ی تولیدشان مانند پیچ های ورشویی می باشد.
پیچ های ورشویی را همراه با مهره های مخصوص خودشان استفاده می کنند که این مهره ها هم به صورت ورشویی دنده می شوند و فقط به این پیچ ها بسته می شوند.
پیچ های ورشویی را به صورت خودرنگ و گالوانیزه سرد و گرم و داکرومات مورد استفاده قرار می دهند و در صنایعی همچون ,صنایع ساخت انواع کلید و پریز و همچنین ساخت انواع لوستر ها و سایر قطعات کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.
گروه صنعتی پیچ و مهره کیمیاصنعت_شماره تماس:۰۲۱۵۵۳۷۷۰۹-۰۹۱۲۱۸۹۶۹۶۱

برچسب ها: پیچ آلمینیومی, پیچ آهنی, پیچ ورشویی, مهره ورشویی

پیچ آلمینیومی

پیچ آلمینیومی

تولید وپخش بصورت عمده وخرده زیرقیمت بازار.پیچ آلمینیومی چیست؟پیچ های آلمینیومی بر عکس اسمشان که به نام آلمینیومی می باشد از جنس آلمینیوم نیستند و فقط به این نام معروف و مشهور شده اند و این پیچ ها مانند پیچ های آچار خور معمولی از جنس آهن می باشند و با فرایند خاصی تولید می شوند.
پیچ های آلمینیومی مراحل و فرایند تولیدی سخت و پیچیده ای ندارند و تولید آن ها به این گونه می باشد که ابتدا مفتول پیچ و مهره ای مخصوص را کشش کرده و سپس پس از قالب گیری پیچ های آلمینیومی آن ها را دنده کرده و گل آن ها را که به صورت دو سو می باشد را ساخته و پیچ آماده ی مصرف می شود.
پیچ های آلمینیومی دارای قطر یکسانی می باشند یعنی فقط تنها در یک سایز تولید می شوند,که این سایز ۱/۴ اینچ میباشد یعنی حدود ۶ میل می باشد.
پیچ های آلمینیومی به دلیل قطری که دارند,همان قطر ۱/۴ به پیچ های ۱/۴ هم معروف هستند و در بازار بیشتر به نام پیچ های ۱/۴ خرید و فروش می شوند.
پیچ های آلمینیومی یا همان پیچ های ۱/۴ به صورت استوانه ای ورشویی دنده می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.
پیچ های آلمینیومی در طول قد های مختلفی تولید می شود که طول این پیچ ها به صورت اینچی افزایش پیدا می کند و از سایز ۱/۲ اینچ تولید شده و تا سایز ۴اینچ ادامه پیدا می کند.
پیچ های آلمینیومی را معمولا به صورت دو سو تولید می کنند ولی در شرایط خاص به صورت چهار سو هم تولید می شود.
این پیچ ها را به صورت گالوانیزه سرد و گرم و داکرومات مورد استفاده قرار می دهند و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.
گروه صنعتی پیچ و مهره غفاری_شماره تماس۰۲۱۵۵۳۷۷۰۹۲_۰۹۱۲۱۸۹۶۹۶۱