پیچ متری استیل

پیچ متری استیلReviewed by گروه صنعتی غفاری on Jul 8Rating: 4.5پیچ متری استیلپیچ متری استیل, پیچ متری اینچی, پیچ متری دنده کبریتی, پیچ متری گالوانیزه, کاربرد پیچ متری,پیچ های میل ترانس

پیچ متری استیل

پیچ های متری پیچ هایی هستند که فاقد گل می باشند و به صورت تمام رزوه و تمام دنده می باشند و تولید این پیچ ها به صورت یک متری می باشد اما در مواردی هم که طبق سفارش مشتری باشد در سایز های دو متری و سه متری هم تولید می شود .
پیچ های متری استیل در دو نوع استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ تولید می شوند و غیر از این ها در مدل های آهنی و خشکه هم تولید می شود که مدل آهنی پیچ های متری پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین نوع پیچ های متری می باشد.
پیچ های متری به صورت دنده میلیمتر و دنده کبریتی و دنده ذوزنقه ای تولید می شود که هر کدام کاربرد های خاص و فراوانی دارند ولی در نوع پیچ های متری استیل معمولا از دنده های میلیمتر استفاده می شود و این نوع دنده تولید می شود.
نام دیگر پیچ های متری,پیچ های میل ترانس می باشد که در بعضی از صنایع این پیچ ها را به این نام می شناسند.
نحوه ی تولید پیچ های متری استیل با نوع آهنی و خشکه ی آن تفاوت چندانی ندارد و بدین گونه می باشد که ابتدا مفتول میلگرد استیل را کشش کرده و در سایز های مورد نظر به وجود می آورند و سپس در دستگاه های دنده کاری شده و در آخر برش خورده و مورد استفاده مشتری قرار می گیرد.
پیچ های متری استیل را علاوه بر یک و دو و سه متری به صورت خرد هم استفاده می کنند و برش داده و استفاده می کنند.
پیچ های متری استیل را در صنایع مختلفی از قبیل ساختمان سازی و نفت و گاز و … استفاده می کنند.
گروه صنعتی پیچ و مهره ythvd_شماره تماس:۰۲۱۵۵۳۷۷۰۹۳_۰۹۱۲۱۸۹۶۹۶۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *