مهره استیل

مهره استیلReviewed by گروه صنعتی غفاری on Nov 22Rating: 3.0مهره استیلمهره استیل

مهره استیل
شماره های تماس:۰۹۱۲۱۸۹۶۹۶۱-۵۵۳۷۷۰۹۲
تلگرام:۰۹۲۱۴۸۲۰۲۳۵
مهره استیل
مهره های استیل چه نوع مهره هایی هستند؟فرق اساسی این مهره ها با مهره ی معمولی چیست؟انواع آن ها چه نوع مهره هایی می باشد؟ اساسا مهره های استیل مهره هایی می باشند که از آلیاژ استیل تولید شده باشند.
شکل ظاهری و فرم این مهره ها همانند مهره های معمولی می باشد و تقریبا هیچ فرقی بین آن ها وجود ندارد و فقط اختلاف در جنس این مهره ها می باشد که استیل هستند و دارای کربن فراوان در آلیاژ خود هستند و به همین دلیل دارای استحکام و مقاومت بالایی نسبت به مهره های معمولی هستند.
همان طور که گفتیم تمام پیچ و مهره هایی که در بازار موجود می باشد ,نوع استیل آن ها نیز وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.
مهره های استیل در انواع مهره های شش گوش معمولی ,مهره های چهار گوش و همچنین مهره های واشردار و مهره های کاسه نمدی و انواع مهره های قفلی و مهره های چاکدار و مهره های ارتفاع بلند تولید می شوند که هر کدام از این مهره ها در سایز های مختلف و متنوع و در ابعاد مختلفی تولید می شوند.
مهره های استیل علاوه بر انواع مختلفی که دارند در دنده های مختلفی نیز تولید می شوند که این دنده ها از قبیل دنده های میلیمتر معمولی و دنده های اینچی و دنده های ریز و درشت تولید می شوند که هر کدام از آن ها کاربرد های خاص و متنوعی در صنایع مختلف دارند.
مهره های استیل به دلیل نوع جنس و آلیاژی که دارند در برابر آب و رطوبت دارای مقاومت بالایی هستند و زنگ زده و پوسیده نمی شوند,به همین دلیل از این مهره ها در صنایع خاصی استفاده می شود.
مهره های استیل در گرید های ۳۰۴ و ۳۱۶ که دو گرید اصلی مهره های استیل می باشد تولید می شوند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *