یوبولت

یوبولتReviewed by گروه صنعتی غفاری on Nov 22Rating: 4.0یوبولتیوبولت

یوبولت
یوبولت ها چه نوع پیچ هایی هستند و به چه شکل هایی تولید می شوند و چه کاربرد هایی در صنایع مختلف دارند؟ پیچ های یوبولت همان طور که از اسمشان پیداست پیچ هایی هستند به شکل حرف یو انگلیسی و قابل ذکر است که علاوه بر آن به شکل های L و شکل های دیگر تولید می شوند که هر کدام کاربرد های خاص و فراوانی در صنایع مختلف دارند.
نحوه ی تولید پیچ های یوبولت بدین گونه می باشد که ابتدا مفتول پیچ و مهره ای مد نظر را کشش کرده و در سایز مورد نظر به وجود می آوریم و سپس توسط دستگاه های مخصوص برش و دستگاه های خم کاری و حلال دهی پیچ را در شکل های مختلفی به و جود می آوریم و در انتها قسمت هایی را که نیاز به رزوه دارد را توسط دستگاه های دنده زنی دنده کاری می شوند و به صورت خود رنگ و گالوانیزه آماده ی مصرف می شوند.۵۵۳۷۷۰۹۲
پیچ های یوبولت در جنس ها و گرید های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آن ها کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف دارند,این جنس ها از قبیل جنس های آهنی و فولادی یا همان خشکه و جنس استیل در گرید ۳۰۴ و ۳۱۶ می باشند که هر کدام در جای خود مصرف می شوند.
از بین جنس های مختلف پیچ های یوبولت جنس آهنی آن نسبت به بقیه مصرف بیشتری دارد .
پیچ های یوبولت را به دلیل این که بیشتر در جاهایی استفاده می شوند که در معرض آب و هوا هستند آن ها را برای جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی به صورت گالوانیزه ی سرد و گرم و داکرومات استفاده می کنند.
پیچ های یوبولت را در اکثر صنایع مثل صنایع راه سازی و بستن هر قطعه ای در جاهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *