مهره کاسه نمدی DIN 6926

مهره کاسه نمدی چیست؟

مهره کاسه نمدی چیست؟مهره های کاسه نمدی ,مهره هایی هستند مشابه مهره های معمولی یعنی به صورت شش گوش هستند ولی در ساختار کلی آن ها و شکل بعضی از قسمت های آن با مهره های معمولی متفاوت است.
ساختار کلی مهره های کاسه نمدی بدین گونه می باشد که دارای یک شش ضلعی مانند مهره های معمولی دیگر به همراه دنده هایی که در درون آن مهره ایجاد شده است,لازم به ذکر است که دنده های مهره های کاسه نمدی به چند شکل مختلف می باشد که هر کدام از آن ها به طور جداگانه ای کاربرد های خاص و فراوانی دارند و هر کدام در جای مخصوص به خود استفاده می شوند,اما تفاوت اصلی بین مهره های کاسه نمدی با مهره های معمولی در سر این مهره ها می باشد که در مهره های کاسه نمدی در سر آن ها یک بر آمدگی وجود دارد که مانند یک واشر عمل می کند,علاوه بر این واشر یک واشر پلاستیکی از جنس تفلون هم در داخل مهره تعبیه شده است که این واشر تفلونی نقش بسیار مهمی در این مهره ها ایفا می کنند و باعث قفل شدن و چفت شدن پیچ در مهره می شوند و پیچ نمی تواند از آن فراتر بسته شود,از این رو به مهره های کاسه نمدی , مهره های قفلی هم می گویند.
مهره های کاسه نمدی معمولا از جنس آهن سخت کاری شده تولید می شوند و در دو نوع چینی و تایوانی در بازار موجود می باشد.
دنده های مهره کاسه نمدی به صورت دنده میلیمتر معمولی و دنده ریز و دنده درشت می باشد که هر کدام کاربرد های خاص و جداگانه ای دارند و در مصارف مختلفی استفاده می شوند.
گروه صنعتی پیچ و مهره غفاری_شماره تماس:۵۵۳۷۷۰۹۲
. پیچ شش گوش ,پیچ و مهره ,کیمیاصنعت ,پیچ آلن ,پیچ آلن مغزی ,پیچ اتاقی, پیچ استوانه, پیچ استیل, پیچ تی, پیچ چشمی, پیچ خروسکی, پیچ دوسره, پیچ متری, خودکارX پیچ شش گوش ,پیچ و مهره ,کیمیاصنعت ,پیچ آلن ,پیچ آلن مغزی ,پیچ اتاقی, پیچ استوانه, پیچ استیل, پیچ تی, پیچ چشمی, پیچ خروسکی, پیچ دوسره, پیچ متری, خودکار, رول بولت, سرخزینه, سرمته ای, مهره استیل, مهره باریک), مهره بلند, مهره تی, مهره جوشی, مهره چاکدار, مهره چشمی ,مهره خروسکی ,مهره سربسته ,مهره شش گوش-, مهره قفلی, مهره کاسه نمدی,- مهره گرد, مهره مربعی, مهره واشردار, واشر استیل, واشر تخت HV-, واشر تخت آهنی-, واشر فنری, یوبولت,

مهره چیست؟

مهره چیست؟ مهره جسمی حلقه‌ای شکل، گرد یا چندضلعی است که داخل سوراخش رزوه شده است. مهره‌ها یراقی کمکی برای پیچ‌ها هستند تا به واسطه آنها پیچ‌ها سفت تر در مسیر پیچش خود بسته شوند. مهره و پیچ اصطلاحاً با حالت مادگی و نری درون هم چفت می‌گردند. رزوه و شیار مهره‌ها با رزوه و شیار پیچ‌ها باید دارای تناسب خاص برای چرخش صحیح پیچ درون مهره باشد. مهره‌ها معمولاً از جنس فولاد، آهن یا دیگر فلزات هستند اما برای پیچ‌های پلاستیکی مهره‌های پلاستیکی هم ساخته شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *