پیچ متری

پیچ متریReviewed by گروه صنعتی غفاری on Jul 12Rating: 3.5پیچ متریپيچ و مهره گروه صنعتی غفاری صنعت, پیچ شش گوش,پیچ آلن, پیچ آلن مغزی, پیچ اتاقی, پیچ استوانه, پ

پیچ متری

آنچه به عنوان پیچ متری اکنون در بازار شناخته می شود ، میلگرد ساده آهنی رزوه شده است که دنده های آن با توجه به کاربردآنها متفاوت است ؛ اما پر کاربردترین آنها رزوه میلیمتری است . در صنعت ساختمان این پیچ ها در قطرهای مختلف استفاده فراوانی دارند که به عنوان مثال می توان به کانال کشی تهویه مطبوع اشاره نمود . مزیت پیچ های متری در این است که می توان طول آنرا با استفاده از مهره کم یا زیاد کرد مثلا اگر بخواهیم برای کانال کشی کولر از آن استفاده کنیم می توانیم یک سر آن را به سقف وصل کنیم سر دیگر بر روی ساپورت پروفیل کانال سوار شود و مهره و واشر را از داخل پانچ لوبیایی رد کنیم و به اندازه دلخواه مهره را محکم کنیم حال اگر فاصله سقف بالا و پایین باشد یا بخواهیم ارتفاع در مقاطعی بالاتر یا پایین تر باشد می توانیم مهره را بالاتر یا پایینتر ببندیم . هم اکنون انواع پیچ های متری در قطرهای مختلف و طولهای۳متری و ۲ متری و ۱متری در کارگاه کیمیاصنعت تولید در صورت نیاز به پوشش ، پس از انجام عملیات ابکاری در اختیار کارفرمایان محترم قرار می گیرد .
پیچ متری

پیچ متری:

پیچ متری در واقع مفتول رزوه شده است که در اندازه های مختلف بریده می شود. در پیچ های متری نیازی به ایجاد گل پیچ روی پیچ نیست و مهره از هر دو طرف می تواند بسته شود. پیچ متری میتواند آهنی ، پیچ فولادی گرید ۸٫۸ و ۱۰٫۹ و یا استنلس استیل باشد. در مورد نوع فولادی آن بهتر است برش تولی آن قبل از عملیات حرارتی در پیچ صورت گیرد. انواع آماده این پیچ ها با استاندارد رزوه میلیمتری ،پیچ متری اینچی و پیچ متری دنده کبریتی با متریال های مختلف و سایز های مختلف معمولا با طول ۱ متری و ۳ متری در شرکت کیمیاصنعت آماده تحویل می باشد.استاندارد های پیچ متریشامل موارد زیر می باشد:

پیچ متری Din976

پیچ متری Din975

کاربرد پیچ متری در صنایع ساختمانی و سازه ای می باشد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *